YANGO Dziurawiec - 90 kaps.
Opis
Dziurawiec zwyczajny (Hypericum perforatum), znany również jako ziele Św. Jana, to wieloletnia roślina z rodziny dziurawcowatych, naturalnie występująca w różnych regionach świata, w tym w Polsce. Od dawna ceni się go w medycynie ludowej za jego bogate właściwości lecznicze. Jako surowiec leczniczy wykorzystuje się przede wszystkim szczyty kwitnących pędów dziurawca, z których przygotowuje się napary lub nalewki.
Głównym zastosowaniem dziurawca jest łagodzenie objawów depresji o lekkim nasileniu i poprawa nastroju, dzięki zawartości substancji bioaktywnych takich jak hiperycyna i hiperozyd, które wpływają na zwiększenie poziomu neuroprzekaźników, takich jak serotonina i dopamina w mózgu.
Oprócz tego dziurawiec zwyczajny wykorzystywany jest w różnorodnych problemach zdrowotnych. Flawonoidy zawarte w roślinie działają rozkurczowo na mięśnie gładkie, wspomagają wydalanie moczu i wzmacniają naczynia krwionośne. Jego właściwości przeciwzapalne i ściągające sprawiają, że jest pomocny w stanach zapalnych błon śluzowych żołądka i jelit, a także w leczeniu problemów skórnych takich jak rany czy oparzenia. Stosowany jest także w przypadku chorób wątroby, kamicy nerkowej i żółciowej, zastojów w krążeniu obwodowym krwi oraz zaburzeń czynnościowych przewodu pokarmowego.
Regularne stosowanie dziurawca przynosi wiele korzyści zdrowotnych:
- Poprawa nastroju i funkcji poznawczych,
- Wsparcie dla zdrowia układu moczowego,
- Wzmocnienie układu oddechowego,
- Poprawa stanu skóry,
- Usprawnienie działania układu pokarmowego.
Składnik aktywny | 1 kapsułka |
Dziurawiec - ekstrakt 10:1 | 400 mg |
Zalecane dawkowanie: 1 kapsułka raz dziennie.
Sposób użycia: Kapsułkę połknąć i popić dużą ilością wody, po posiłku.
Skład: Ekstrakt z ziela Dziurawca (Hypericum perforatum) 10:1 Skład kapsułki: Celuloza roślinna (wegetariańskie)
Szczegóły
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.





